Monday 17 June 2013

Jalan-Jalan Ke Vietnam (Part 2)



Jalan-jalan ke Vietnam dgn SMZ Holidays ( Part 2 )


Lobby Hotel

Sempat posing depan lobby
Hi.:)  Part 2 ni hanya untuk cuci-cuci mata aje tengok gambar. Kalau nak ceritapun, cerita macam biasa yang  kita pernah pergi Vietnam.  Cuma yg sangat2 berbeza jalan kat sini dengan SMZ Holidays..... makanan yang disajikan!! Pergh!!! sampai tak termakan-makan... MEWAH, SEDAP, BERANIKA JENIS!!! Dan yang paling penting sekali... HALAL DAN BERSIH... Tak percaya? Serius!!! Tak tipu, Jom ikut melancung bersama SMZ Holidays. Rasakan sendiri :)  ( memang promote abis giler ni... benda baik kena share, tak leh makan sorang2). 

Jom tengok kami makan apa :)









Itu sebahagian sahaja gambar yg saya nak tunjuk di sini.


Depan Hotel Kingston

Dalam Bilik. Luaskan!

Ada TV, Small Fridge etc...


Sebenarnya penginapan di hotel ni memang selesa. Bilik luas dan amat selesa untuk solat. Bilik air ( lupa nak ambil gambar) ada standing shower yg selesa. Cuma gayung untuk kegunaan selepas buang air tak disediakan. Faham2 aje la kan. So.. botol meneral memang la amat berguna.

Pada saya dan keluarga percutian di sini amat seronok, murah dan berbaloi.  Tambang penerbangan yang murah dan berpatutan  sukar untuk  kami menolaknya apabila rakan mengajak kami ke sana.  Dalam hati, akan pergi lagi ke sini bila masa mengizinkan.









No comments:

Post a Comment